06/05/2023
Merhabalar,
Paylaşması benim için en zor post bu sanırım :/
4,5 yıl süren bu serüvene noktayı koyma kararı verdim. Bu kararı alma nedenimi de açıklayayım; tek başıma çok uzun saatler çalışarak sağlığımı etkileyecek kadar çok yoruldum, devam etmem halinde sağlığıma daha büyük bir zarar vereceğim endişesiyle böyle bir karar vermek zorundayım maalesef.
Bursa’nın ilk vegan kafesini açmak ve size yemek yapmak çok keyifliydi. Her gün giderek artan ilginiz için çok teşekkür ederim, hep desteklediniz hiç yalnız bırakmadınız, iyi ki vardınız iyi ki varsınız. Bir yerelerde görüşmek/karşılaşmak üzere, kendinize iyi bakın :):)
Hi guys,
This is the most difficult post that i have to share :/ I’m closing Vegan Kantin. Due to very long working hours and it’s affecting my health in a bad way. If i continue to work that much i’m afraid i’m gonna loose my health.
It was a pleasure to open the first vegan cafe in Bursa and it was a big pleasure preparing meals for you :) see you guys, take care :)