18/06/2026
Efter mycket eftertanke har vi beslutat att påbörja sökandet efter någon som vill ta över och fortsätta utveckla Restaurang Mål 19 på Tomelilla Golfklubb.
Mål 19 är en verksamhet med fantastiska möjligheter – med restaurang, konferensverksamhet, hotell, fester, bröllop och olika evenemang som en naturlig del av verksamheten. Vi är övertygade om att rätt person eller företag kan ta detta vidare och skapa något ännu större i framtiden.
Beslutet grundar sig i en kombination av den stora kockbrist som råder i branschen, att vi vill lägga mer fokus på våra redan befintliga verksamheter samt mer tid till vårt minsta tillskott i familjen och hans syskon❤️
Det är viktigt för oss att betona att verksamheten fortsätter precis som vanligt tills någon ny tar över. Vi ser framemot att fortsätta välkomna er till god mat, trevliga möten och härliga stunder på golfklubben.
Vi känner stor tacksamhet över erfarenheten efter dessa två åren och ser med glädje och framtidstro för nästa kapitel för Mål 19. Nu hoppas vi hitta någon med samma passion och engagemang som vill ta stafettpinnen vidare och fortsätta utveckla denna fantastiska plats.
Vi ses på Mål 19!
Varma hälsningar
Madeleine med personal