07/08/2020
Nu har vi läggas ut vår meny här 👇eller på www.nordby.se då kan ni hela sällskapet titta på menyn vid bordet i lugnt och ro. Gå gärna en person med hela bordets beställning till kassan. Så slipper ni stå tätt intill andra.
Det är viktigt för oss att ni ska känna sig trygga att äta hos oss.
Vi har öppet mellan 10 - 17
Välkommen in! 🥡⛩