12/03/2015
Kära gäster! Vi på Petite vill tacka för många underbara somrar på Östermalmstorg. I år kommer vi tyvärr inte att finnas kvar pga renoveringsarbetet och ombyggnationen i hallen och på torget. Vi önskar er alla en härlig sommar och hoppas att vi ses nån gång in framtiden.