19/08/2015
Nu kan vi på Teater Symfoni äntligen meddela att vi skänkt vår önskade summa till ungdomsorganisationen Tilia. Det känns jättebra att ge pengar för ett sådant viktigt syfte, och samtidigt göra det med hjälp av pengar som vi även har samlat ihop för ett annat bra syfte.
Förhoppningsvis kommer ni att kunna se oss igen! Vi ska jobba för att kunna sprida ut föreställningen så att resten av det svenska samhället får se den - och förhoppningsvis kanske fler utanför Sveriges murar. Historien har ett viktigt budskap och förtjänar verkligen att bevittnas.
Stor kram och uppskattning till alla er som har stöttat oss! Det betyder jättemycket