04/07/2025
Igår blev jag minst sagt överraskad när jag läste Norra Skåne. Osby kommun har skrivit ett kontrakt på 5 år med en ny aktör på platsen där Sommarpaus verkat sedan sommaren 2019 och att dom öppnar redan i juli 2025. Vi har kontrakt på samma mark till April 2026. Så ett misstag här måste ha begåtts. Ingen från komunen har kontaktat mig, beslutet har tagits utan min vetskap och PAUS inblandning.
Om detta kontrakt är giltigt så innebär det tyvärr att PAUS tid på sjöängen nu tyvärr är över.
Tack till alla er som kommit förbi, ätit glass och våfflor och hängt med oss i sommarvärmen. Ni har gjort PAUS till något alldeles extra. ❤️
/ Clara