24/10/2025
Hej kära kunder❤️
På fredagar har vi ofta väldigt mycket att göra, särskilt under lunchtid och middagstid. Då är det många gäster i restaurangen, och både onlinebeställningar och telefonbeställningar blir fler samtidigt.
När det är som mest hektiskt kan vi tyvärr inte alltid svara i telefon – tack för er förståelse😊
⚠️För att vi ska kunna ta emot beställningar så smidigt som möjligt ber vi er:
1️⃣ Titta gärna på menyn i förväg och bestäm vad ni vill beställa innan ni ringer.
2️⃣ När ni ringer, försök att tydligt berätta vad ni vill beställa och om ni har några särskilda önskemål.
3️⃣ Om ni inte kommer fram på telefon betyder det att vi har mycket att göra just då – tack för ert tålamod! Ni är varmt välkomna att beställa online via Ordine istället.
🔗https://www.washokusushi.se
När ni beställer online visar systemet en ungefärlig tid för när maten är klar, så att ni lätt kan planera hämtningen😄
Tack för ert stöd och förståelse – vi önskar er en trevlig måltid🍣
Hälsningar,
washoku Sushi
Upplev äkta sushi i Lerum. En rik meny med färska råvaror. Beställ smidigt via vår hemsida. Betala med kort, swish eller Klarna.