28/01/2018
Kära fantastiska organic lovers! 💚
Det är med blandade känslor vi berättar för er att från och med idag är Berit & Elvy ett avslutat kapitel. I januari 2015 öppnade vi upp för vårt lilla gröna hak på kyrkogatan i Kungsbacka. Vi kunde aldrig tro att vi skulle nå ut till den breda kundgruppen vi gjorde. Ni anar inte hur tacksamma vi är för alla år tillsammans med er. Ni är helt fantastiska och vi blir helt varma i hjärtat när vi tänker på er. Kunder, familj, vänner, leverantörer, samarbetspartners- TACK!
Vi har kommit till en punkt i livet då vi valt att gå vidare åt varsitt håll.
Vi hoppas innerligt att vi hittar någon som vill fortsätta driva cafét/restaurangen med grön känsla. Hjälp oss gärna sprida detta, för vår fina stad behöver fler gröna alternativ! 🌿🌈
Varma kramar och tack för allt. Vi ses igen!
Cissi & Johanna
@ Berit & Elvy