11/06/2026
Igår var vi på catering för stadsministern Ulf Kristersson och hans team. Fantastisk kul att vi från Kumla kommun får förfrågan att servera maten under deras sommar fest 😃 (det finns ju en hel del restauranger i Stockholm) kul att man väljer en restaurang med några mil i transport så att säga 🙏🏻 mycket glädjande för vår lilla restaurang. Tack också till som kan ha lagt ett gott ord för ett företag i Örebro län 😉