Egastronomi

Egastronomi Kontaktinformation, kartor och vägbeskrivningar, kontaktformulär, öppettider, tjänster, betyg, foton, videor och meddelanden från Egastronomi, Restaurang, Yxhultsvägen 11, Kumla.

Igår var vi på catering för stadsministern Ulf Kristersson och hans team. Fantastisk kul att vi från Kumla kommun får fö...
11/06/2026

Igår var vi på catering för stadsministern Ulf Kristersson och hans team. Fantastisk kul att vi från Kumla kommun får förfrågan att servera maten under deras sommar fest 😃 (det finns ju en hel del restauranger i Stockholm) kul att man väljer en restaurang med några mil i transport så att säga 🙏🏻 mycket glädjande för vår lilla restaurang. Tack också till som kan ha lagt ett gott ord för ett företag i Örebro län 😉

Inspiration från ”lobsterroll” men detta är hummerröra i botten toast Melba råstekt hummer med brynt smör lite machesall...
10/06/2026

Inspiration från ”lobsterroll” men detta är hummerröra i botten toast Melba råstekt hummer med brynt smör lite machesallad

Gubbröra med öl och snaps 👌🏻
29/05/2026

Gubbröra med öl och snaps 👌🏻

I helgen gör vi en härlig personalaktivitet med  och middag till kvällen. Fantastisk bra sprunget alla 🙌🤩(Själv kunde ja...
23/05/2026

I helgen gör vi en härlig personalaktivitet med och middag till kvällen. Fantastisk bra sprunget alla 🙌🤩

(Själv kunde jag inte närvar då jag tyvärr bröt axeln och revbenet tidigare i år så har inte kunnat träna ordentligt 😓)

Vilken vecka vi haft,😃Vi måste tacka .nordic och  för förtroendet att få fixa allt med maten k dagarna två, så tack så m...
23/05/2026

Vilken vecka vi haft,😃

Vi måste tacka .nordic och för förtroendet att få fixa allt med maten k dagarna två, så tack så mycket 🙏🏻.

Vi kan göra stora event också nu mera 🤩
Började med l kall lunch från matvagnen till 250 pers.
Tre rätters Middag på kvällen för ca 150 pers, där .eu elever hjälpte till med dukning och servering tack till er med bra jobbat. 💐

Torsdagen fortsatte med lunch från matvagnen och avslutades med grillbuffe tyvärr inga bilder tagna från de eventen. 🤷‍♂️

Idag ska vi tacka personalen för en bra prestation och springa med efterföljande middag på kvällen. Vi önskar alla en trevlig lördag och helg.

Vilken vecka vi haft,😃Vi måste tacka .nordic och  för förtroendet att få fixa allt med maten k dagarna två, så tack så m...
23/05/2026

Vilken vecka vi haft,😃

Vi måste tacka .nordic och för förtroendet att få fixa allt med maten k dagarna två, så tack så mycket 🙏🏻

Mycket jobb blev det så därför blev det inta så mycket bilder men några från invigningen i onsdags.

Vi kan göra stora event också nu mera 🤩
Började med l kall lunch från matvagnen till 250 pers.
Tre rätters Middag på kvällen för ca 150 pers, där .eu elever hjälpte till med dukning och servering tack till er med bra jobbat. 💐

Torsdagen fortsatte med lunch från matvagnen och avslutades med grillbuffe tyvärr inga bilder tagna från de eventen. 🤷‍♂️

Idag ska vi tacka personalen för en bra prestation och springa med efterföljande middag på kvällen. Vi önskar alla en trevlig lördag och helg.

I veckan hade vi en kurs i smaksensorik, vill du också lära dig förstå våra fem grundsmaker på djupet?
16/05/2026

I veckan hade vi en kurs i smaksensorik, vill du också lära dig förstå våra fem grundsmaker på djupet?

Igår fick vi för första gången vara gäst på Örebro Slott en speciell och högtidlig stund för oss.  Där blev vi tilldelad...
14/04/2026

Igår fick vi för första gången vara gäst på Örebro Slott en speciell och högtidlig stund för oss. Där blev vi tilldelade Cajsa Warg Akademiens stipendium. Vi är så glada att vårt jobb uppmärksammas och belönas med en otroligt fin nominering.

I samband med detta vill vi lyfta fram vår fantastiska personal som är lika stor del av Egastronomi som vi. Med er kompetens och känsla för service kan vi ta oss vidare mot nya äventyr tillsammans Edgren Filip Nilsson Joakim Hven

30/03/2026
Detta är inte så vanligt men. Men imorgon så finns det bord kvar att boka till   tre rätters lunch för endast 229:-/ per...
17/03/2026

Detta är inte så vanligt men. Men imorgon så finns det bord kvar att boka till tre rätters lunch för endast 229:-/ person välkomna med er bokning på hemsidan

Adress

Yxhultsvägen 11
Kumla
69292

Aviseringar

Var den första att veta och låt oss skicka ett mail när Egastronomi postar nyheter och kampanjer. Din e-postadress kommer inte att användas för något annat ändamål, och du kan när som helst avbryta prenumerationen.

Kontakta Affären

Skicka ett meddelande till Egastronomi:

Dela