20/12/2018
God jul och Gott nytt år önskar jag er .. restaurangen är nu stängt och inte bara för helgen utan jag har valt att gå vidare med andra saker och har stängt helt och hållet uppe på Högtorp .
Men håll ögonen öppna !
Jag finns kvar om det önskas fest och mat på beställning i ny regi/ Heléne