28/11/2022
Tack för ett fantastiskt gensvar, både genom recensioner, muntlig uppskattning, glada leenden, återkommande besök, trogna underbara stamgäster och.... listan på vår tacksamhet, för er våra fina gäster, kan göras hur lång som helst! Tack från hela hjärtat! ❤️
Vi ville så gärna, försökte så, överleva i pandemi med restriktioner och tuffa dagar, vakna nätter och tomma fickor. Sen en kort tid av lättnad, så himla befriande! Vi överlevde!
Men lyckan blev kort. Detta vi nu ser och upplever i samhället mäktar vi inte bekämpa. Inflationen och chockhöjda utgifter rår vi inte på. 🥺
Vi har därför kommit till det beslutet att stänga caféet.
Vi ser ingen ljusning inom närtid och motgångarna har varit oss övermäktigt!
Men vi är glada och stolta för det vi ändå lyckades med...förverkliga vår dröm! Och ni va bonusen, tack för vi fått träffa er! 🙏❤️
Le och fortsätt njuta av livet!
Vi ses kanske på nåt café nånstans!
Sussi, Carina, Anette
Med personal som vi uppskattat i alla lägen!
Cornelia, Maria, Elin, Oline, Hilla,Elin, Ellen och Emilia. Ni är bäst! Tack! ❤️