18/05/2024
Vår sista dag är kommen och denna dagen som förut kändes så långt bort, är nu här på vad som känns som bara ett ögonblick.
Det har varit en fantastisk och minnesvärd tid vi haft ❤️
Det är mycket känslor denna veckan och inte allra minst idag, en stor, tung sorg men också en gränslös glädje, då tillfälle för mer tid med mina underbara barn och familj kommer åter igen. 💕
Ett stort, varmt, härligt tack till alla ni som har besökt oss, alla fina komplimanger, varma ord, kramar, fina leenden och lyckönskningar ❤️
Det har varit en fröjd att få möta er alla och hoppas att vi fortsätter att ses på !
Med stor tacksamhet, glädje, sorg, tårar och stolthet, säger vi tack för oss och tack till Er! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Idag har vi öppet mellan kl 10-15, varm välkomna! 🥰🌞☕️