18/01/2015
Hej alla våra kära kunder, vi håller på att byta hemsida och Facebook sida. Som ni kanske redan vet har vi bytt namn och nu heter vi Bistro och Café Mor & Son. Vi uppdaterar er snart med mer info. Fredagarna och Lördagarna ska vi ha kvällsöppet .Hälsningar Fatima och Dino .