Morgonstund

Morgonstund Kaffe & smörgås serveras via självbetjäning vid vägen. Era önskemål om andra tillbehör kommer även finnas som gästspel på menyn. Hungrig? Ingen fara!

Bara att önska så försöker vi ordna det. Glömt frukosten eller inte hunnit göra den? Du kan hämta det du vill köpa vid sidan av vägen i Hindersbo på väg till jobbet. Vi erbjuder alltid kaffe & smörgås men även lite jokrar ibland på menyn. Du kan betala kontant eller via Swish på plats. God morgon önskar vi på vägen!

24/11/2022

Imorgon är det fredagsmys!

Den sista frukosten för säsongen ☕️
Vi ses i april igen 🌷

Det serveras dubbelmacka med antingen

• RÄKOST
eller
• OST & SKINKA

Välkommen att svänga in mittemellan Östervåla och Månkarbo.

Öppet 05-09.

24/11/2022

Godmorgon ☕️❄️

Det är dags att avsluta för denna säsongen.
Vi vill tacka Er för alla glada tillrop, trevliga idéer & uppskattning under hösten.

Vi är tillbaka till våren!
1/4 2023 närmare bestämt.

Imorgon är det fredag & då blir det dubbelmacka, det är ju tradition. 🥪

Varma vinterhälsningar
från Morgonstund 🤗

Kul att de ville skriva om våran lilla frukost drive-in ☕️🤗
16/11/2022

Kul att de ville skriva om våran lilla frukost drive-in ☕️🤗

En kopp nybryggt kaffe och en färsk smörgås på väg till jobbet? Det kan du stanna till och köpa utanför Östervåla.

10/11/2022

Imorgon är det fredag igen 🥳

Frukosten serveras 05-09 mittemellan Östervåla & Månkarbo.

Välkommen att svänga in ☕️

Håll ut!Snart är det helg…Det firar vi med extra stora kaffemuggar i månljusets sken ☕️👀❤️
10/11/2022

Håll ut!

Snart är det helg…
Det firar vi med extra stora kaffemuggar i månljusets sken ☕️👀❤️

Välkommen att svänga in mittemellan Östervåla och Månkarbo.Öppet 05-09 på vardagar ☕️
08/11/2022

Välkommen att svänga in mittemellan Östervåla och Månkarbo.

Öppet 05-09 på vardagar ☕️

Obs!
31/10/2022

Obs!

Nu börjar löven ta slt på grenarna.
Hösten är här nu 🍂

Då det är höstlov så tänkte kaffepigan ta ledigt på torsdag & fredag (3-4:e november).
Det betyder att det inte serveras frukost dessa dagar.

Vålkommen åter vecka 45 igen 🤗

Nu börjar löven ta slt på grenarna.Hösten är här nu 🍂 Då det är höstlov så tänkte kaffepigan ta ledigt på torsdag & fre...
31/10/2022

Nu börjar löven ta slt på grenarna.
Hösten är här nu 🍂

Då det är höstlov så tänkte kaffepigan ta ledigt på torsdag & fredag (3-4:e november).
Det betyder att det inte serveras frukost dessa dagar.

Vålkommen åter vecka 45 igen 🤗

27/10/2022

Imorgon är det äntligen fredag!

Då flera haft önskemål om medwurst & varm choklad så ska vi självklart uppfylla det.

Fredag=dubbelmacka 😊

Det blir dubbel Skogaholmslimpa med medwurst & ost.

Till det serveras varm O’boy som sig bör.

Självklart finns det även kaffe & ost/skinkmackor som vanligt. ☕️

Som en extra tvist för att ta dig igenom sista dagen så bjuder vi på Actimel som gör gott för magen om du stannar till.

Öppet 05-09 på vardagar.

Mittemellan Östervåla och Månkarbo.

Välkommen att svänga in ☕️

Godmorgon torsdag!Imorgon är det fredag så håll ut!Frukosten är serverad mittemellan Östervåla och Månkarbo ☕️Idag är ka...
27/10/2022

Godmorgon torsdag!

Imorgon är det fredag så håll ut!

Frukosten är serverad mittemellan Östervåla och Månkarbo ☕️
Idag är kaffet lite extra starkt och gott.

Öppet 05-09 på vardagar 🤗

Adress

Hindersbo 706
Östervåla
74046

Öppettider

Måndag 05:00 - 09:00
Tisdag 05:00 - 09:00
Onsdag 05:00 - 09:00
Torsdag 05:00 - 09:00
Fredag 05:00 - 09:00

Telefon

+46707777857

Webbplats

Aviseringar

Var den första att veta och låt oss skicka ett mail när Morgonstund postar nyheter och kampanjer. Din e-postadress kommer inte att användas för något annat ändamål, och du kan när som helst avbryta prenumerationen.

Dela