03/11/2022
Hej kära kunder!
Ett helt år av skratt och tårar & mycket mer!
Under sommaren 2021 öppnade vi vår restaurang Light Up Bistro för första gången här i Örebro.
Det har varit vårt första projekt & start in i vår passion och dröm. Utan er hade vi inte lyckats bli så som vi har blivit idag. Ni har inte bara varit våra kunder utan även blivit våra vänner! Det tackar vi otroligt mycket!
Vi har bestämt oss nu att flytta tillbaka till Stockholm och ägna oss mer åt våra barn då det har varit ett slitande år för dem.
Vi har överlåtit vår restaurang till en ny ägare. Verksamheten kommer att heta Nagomi Sushi och finns både på Fodoora och Wolt.
Nagomi Sushi Poke Restaurang Örebro
Önskar er en trevlig vecka och glad jul i förskott!
Med vänliga hälsningar, Light Up Bistro