18/04/2026
På Fredagens Hjerterom ble det kjøttkaker ala Linda❤️. Det ble et måltid som alle koste seg masse med. Heldige vi som kan kose oss sånn sammen 🥰🥰
Vi takker som altid Edgars Vigeland for det vi får av bakevarer. Et veldig bra tilskudd til maten vi lager og deler ut ❤️🙏
Vi takker også Evangeliesenteret som er så rause og dele av sitt overskudd. Altid masse bra vi får derfra. 🙏❤️
Vi er også takknemlige for alle som bidrar, slik at vi igjen kan dele av det vi får inn og kan vise Hjerterom❤️ til de som ikke har det så mye. TAKKNEMLIGE ❤️🙏