08/03/2021
Det var dagen sin. Startet kl.8.30 og avsluttet kl.20.30. Først besøk på kontoret. Ingers hjørne med klesreparasjoner fra kl.11 så til Nordre Follo rådhus for å representere smittevernambassadørene til finalen til inovasjonsprisen. Der stoppet det, men hyggelig og bli lagt merke til. Så var det 8 mars arrangement på teams med taler og gruppe arbeid❤️Takk for i dag, og god natt til dere alle😴