04/04/2022
Kjære gjester! Dette er siste arbeidsuke til Atelier på Lager11. Søndag er vår siste arbeidsdag. Vi inviterer deg til å besøke oss en siste gang på dette stedet. Vi vet ikke hvor lenge etter det vil du ikke kunne spise våre berømte steam buns med «Crispy»and eller kylling, pierogi, eller smake på den fargerike granateplesalaten eller ekte ukonservert fermentert eller syltet grønnsaker. Vi kommer til å selge vårt lager, så det kan være at noe mangler.
Ønsker du å bestille surdeigsbrød 1 kg / 50kr og hente på lørdag eller søndag, skriv en privat melding eller i en kommentar.
hva blir det neste? vi tar en pause for nå. det er mulig du vil se oss et sted på en festival eller som en pop-up restaurant. du kan også spørre om catering.