11/05/2024
Da er det snart 17. Mai og derfor begynner vi nå med å legge ut menyen for denne dagen!🇳🇴☺️🍔🍕
Alle er velkommen innom for å få seg en matbit, men vi kutter en del ned på menyen, vi er åpent fra 14:00- 21:00 som vanlig😁🩷 Vi håper på å få se mange flotte, finkledde mennesker denne dagen, så bare kom å spis☀️🍔🍕 Hvis man kommer veldig mange, kan det være lurt å bestille bord, ring oss eller kom innom i forveien🤩🤩
Obs! Vi serverer bare Liten pizza inne, men både stor og liten pizza takeaway!🍕😊
Pizza:
1: Hawaii- skinke, ananas
2: Milano- skinke, pepperoni
10: Rissa spesial- skinke, bacon, biff, løk, paprika, sjampinjong
14: Opera- kjøttdeig, skinke, bacon, kylling, løk
17: Kobani- kjøttdeig, pepperoni, kylling, jalapenos, nachos
Grill:
20: Kebabtallerken
21: Kylling kebabtallerken
26: Biffsnadder
28: Hvitløksnadder
Barne Meny:
37: Barne pizza- velg mellom Margherita(ost), skinke eller kjøttdeig
40: Chips