18/06/2021
Kjære Xich Lo-venn!
Jeg beklager at jeg må fortelle at vår tid på Eger går mot slutten.
Som mange andre har vi vært gjennom en vanskelig periode, men vi opplever at den nye gårdeieren ikke viser nok forståelse for vår situasjon.
Vi ser ingen annen utvei enn å stenge restauranten allerede i slutten av juni.
Det er med stor takknemlighet jeg takker for alle gode tilbakemeldinger gjennom mange år, etter nesten 20 år i tre lokaler i samme kvartal.
Med stor glede har vi gjort mye for at alle gjester skal ha hatt fine stunder hos oss, og satt spesielt stor pris på dere som har kommet tilbake — igjen og igjen!
Tusen takk!
Siste dag blir lørdag 26. juni, inntil da holder vi åpent tirsdager til lørdager fra kl.15.00-23.00.
Vi håper å se mange av dere de siste dagene!
Mvh
Hai og hele Xich Lo laget
Dear Xich Lo-friends,
I'm sorry I have to tell you our time at Eger is coming to an end.
Like many others, we have been through a difficult period, but we experience that the property owners do not show enough understanding to our situation.
We see no other way than to close the restaurant already at the end of June.
It is with great gratitude that I thank you for all the good feedback through many years, after almost 20 years in three premises in the same area.
With great pleasure, we have done a lot to ensure that all guests have had a great time, and especially appreciated all of you who have returned - again and again!
Thank you !
The last day will be Saturday 26th of June, until then we will be open Tuesdays to Saturdays (15.00-23.00)
We hope to see many of you in the last days!
With love,
Hai and the Xich Lo Team