20/12/2025
Vi håper alle har hatt en nydelig desember så langt❤️Tusen takk for alle som har besøkt oss under år siste julebordsesong slik dere kjenner Louise.
Vi ønsker å rette en stor takk til alle våre gjester som har besøkt oss gjennom nesten 40 år. Louise hadde ikke vært det samme uten dere som har skapt liv, stemning og varme i restauranten vår.
I går hadde Louise sin siste ordinære åpningsdag før vi stenger dørene midlertidig. Vi åpner igjen senere i 2026, etter en stor fornyelse.
Louise By Night holder åpent for siste gang på nyttårsaften.
Vi gleder oss til å ønske dere velkommen tilbake!