Kanestraum Grill

Kanestraum Grill Kanestaum Grill fokuserer på rask mat til folk i farta, enten det er lokalbefolkningen i Straumsnes og omegn eller kunder via knutepunktet Kanestraum Fergekai.

Mest kjent for Elias Kebab, men vi har alle typer fastfood - også hamburgere og pølser. Et visst utvalg av kioskvarer, mye drikke samt kaffe og sveler :)

05/02/2022

Nu kiosken öppen igen välkommen

06/04/2021

Kiosken blir stengt til 16 april, grunnet arbeid med strømkabel foran den.

30/03/2021

ÅPNINGSTIDER I PÅSKEN
Skjærtorsdag 11 - 19
Langfredag 11 - 19
Påskeaften 11 - 19
1.Påskedag 11 - 19
2.Påskedag 11 - 19
Velkommen.

09/04/2020

ÅPNINGSTIDER I PÅSKEN
Skjærtorsdag 12-18
Langfredag 12-18
Påskeaften 12-18
1.Påskedag 12-18
2.Påskedag 12-18

08/02/2019
08/02/2019
Som kunden befaler: Nå har vi ferske påsmurte baguetter (skinke & ost // Roastbeef) og salater med skinke og kylling. Vi...
02/06/2018

Som kunden befaler: Nå har vi ferske påsmurte baguetter (skinke & ost // Roastbeef) og salater med skinke og kylling.

Vi smører flere ganger dagen, men kan gå tom. Vel bekomme 😎

Soft is, ferske jordbær, vaffel og sjokoladesaus. For en dessert på 17. mai 🇳🇴🇳🇴🇳🇴
17/05/2018

Soft is, ferske jordbær, vaffel og sjokoladesaus. For en dessert på 17. mai 🇳🇴🇳🇴🇳🇴

Vi har åpent 17. mai! Velkommen til oss! :)Så lenge vi har karbonader så selger vi middag til kun kr. 99,- og en fantast...
16/05/2018

Vi har åpent 17. mai! Velkommen til oss! :)

Så lenge vi har karbonader så selger vi middag til kun kr. 99,- og en fantastisk herlig dessert til 69,- som består av soft is, jordbær, vaffel og sjokolade :D

Vi har selvfølgelig alle de vanlige rettene på menyen også 😉

Hilsen Elias & Jon

Tradisjonen tro setter vi igang softis maskinen til Påske og allerede nå kan du besøke Elias og få årets første is eller...
24/03/2018

Tradisjonen tro setter vi igang softis maskinen til Påske og allerede nå kan du besøke Elias og få årets første is eller milkshake.

Vi har også fått oss Potetmos maskin så enten du vil ha grill, wiener eller ostepølse med bacon kan du få den med rykende fersk mos. Meget god!!

DEL GJERNE :) :) :)

Rull, i pita eller på tallerken? Elias kebab, uansett ;)
17/03/2018

Rull, i pita eller på tallerken? Elias kebab, uansett ;)

Adresse

Kanestraum
Kvisvik
6674

Nettsted

Varslinger

Vær den første som vet og la oss sende deg en e-post når Kanestraum Grill legger inn nyheter og kampanjer. Din e-postadresse vil ikke bli brukt til noe annet formål, og du kan når som helst melde deg av.

Del