15/02/2017
Jeg har nå stengt kafédriften men vil ettervært fortsette med kurs og catering. Jobber med å få opp en nettside og satser på å få den opp til våren🌺. Takk til alle som har hjulpet meg og alle som har vært innom, det har vært noen lærerike år og jeg har truffet så mange fine mennesker💕. Vær Grønn🍀 vi sees ✌🏼☀️🌴😊