Fru Orø

Fru Orø Mobilt salg av mat

20/12/2025

🧑🏻‍🎄🧑🏻‍🎄🧑🏻‍🎄🧑🏻‍🎄🧑🏻‍🎄🧑🏻‍🎄🧑🏻‍🎄🧑🏻‍🎄🧑🏻‍🎄🧑🏻‍🎄

I morgen, søndag 21/12 kl 18.00 avslutter jeg julesalget av smultringer ved City Nord

Ønsker dere alle ei riktig god jul og et fantastisk godt nyttår

🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉

Hei igjen🧑🏻‍🎄Da er salget av smultringer startet ved hovedinngangen på City Nord🧑🏻‍🎄Åpent 11 - 18
17/11/2025

Hei igjen🧑🏻‍🎄

Da er salget av smultringer startet ved hovedinngangen på City Nord🧑🏻‍🎄

Åpent 11 - 18

26/08/2025

Hei alle 😊

Nå nærmer det seg slutten på denne sesongen på kaia for «Fru Orø»……….

Tusen takk til alle dere flotte folk som har vært innom, enten for å handle, eller bare for å slå av en prat🥰

Det har vært en trivelig sommer, med masse fint vær, masse turister og alle dere andre som gjør at det er gøy å gå på jobb😊

Lørdag 30. august er siste dag på kaia for i år….

Håper vi ses når smultring-sesongen starter i november/desember🧑🏻‍🎄

Hei igjen😊Står i havna i Bodø (Sandkaia)med denne menyen i år.Åpent kl 11.00 - 18.00 hver dag (Værforbehold)Er været fin...
21/05/2025

Hei igjen😊

Står i havna i Bodø (Sandkaia)med denne menyen i år.

Åpent kl 11.00 - 18.00 hver dag (Værforbehold)
Er været fint, mulig åpent lengre….

Torsketunger kommer på lørdag 😊

🌺Velkommen🌺

Del gjerne😊

30/03/2025

Hei igjen 😊

Ferske smultringer og sveler selges ved hovedinngangen på City Nord fra i morgen 31/3 og til og med onsdag 16/4.
Åpent kl 11 - ca kl 17
Søndag stengt

16/12/2024

🤶🏻🤶🏻🤶🏻🤶🏻🤶🏻🤶🏻🤶🏻🤶🏻🤶🏻🤶🏻🤶🏻
Har åpen smultringvogna mi ved City Nord hver dag denne uka. Tar juleferie lørdag 21. desember klokka 16.00
🤶🏻🤶🏻🤶🏻🤶🏻🤶🏻🤶🏻🤶🏻🤶🏻🤶🏻🤶🏻🤶🏻

07/11/2024

Hei igjen😊

I morgen (fredag 8/11) starter jeg salget av ferske, nystekte smultringer ved hovedinngangen på City Nord

I tillegg har jeg:

🌺Nystekte sveler og kaffe
🌺Glutenfrie smultringer
🌺Sarah Bernard med gulkrem
og sjokoladekrem

Åpent:
Mandag-Fredag kl 11-17
Lørdag kl 11-16

🌺Velkommen skal du være 🌺

🌺Del gjerne innlegget🌺

29/08/2024

Hei igjen😊

Takk til alle dere følgere og «likere», og takk til dere som har delt innlegg 😊

Står i Bodø havn i dag og i morgen, som er siste dagen i havna denne sesongen.

Lørdag er jeg å finne på Nyholmen Skanse, der Kystlaget har et arrangement fra kl 10 til 17.

Har torsketunger, fiskesuppe og bakt potet alle tre dagene 😊

Adresse

Storvollen 37
Bodø
8015

Nettsted

Varslinger

Vær den første som vet og la oss sende deg en e-post når Fru Orø legger inn nyheter og kampanjer. Din e-postadresse vil ikke bli brukt til noe annet formål, og du kan når som helst melde deg av.

Del