06/11/2025
Ute er det grått og vått, men hos oss er det lunt og tørt 🤭🥰 Hva med en lunsj eller middag hos oss idag? En søtsak og en kaffe kanskje? Vi har litt av hvert på vår meny vet dere! 😋 Idag er det jo Torsdag så da har vi også "flesk og duppe" på menyen! Velkommen skal dere være 🍽