27/01/2021
Et kapittel er over, Himmel & Havn stenger dørene i Hattvika
Himmel & Havn har drevet restaurant i leide lokaler på Solsiden Brygge siden oppstarten for mer enn ti år siden.
Det har vært uenighet vedrørende forlengelse av leieforholdene, og dessverre er det nå avgjort at utleier har retten på sin side til å avslutte leieforholdet. Vi har virkelig kjempet for å få muligheten til å leie lokalene videre, og holde drift og ansatte i virksomhet, men dessverre holdt det ikke. Himmel & Havn får ikke fortsette sin virksomhet på kaien i Hattvika, noe vi kjenner en ufattelig tristhet over.
Det har vært en stor ære å få være vertskap for så mange hyggelige og fine gjester, TUSEN TAKK! 🙏🏻 Vi vil gjerne få takke dere alle sammen; gjestene våre, leverandører og gode samarbeidspartnere gjennom mange år her på kaia!
Tusen hjertelig takk, til våre fantastiske ansatte, og spesielt takk til de som bidratt sterkt til den gode driften vi har klart å få til i 2020, på tross av et veldig annerledes år. Vårt ønske har vært å skape trygge arbeidsplasser og et fint sted å være med god atmosfære og god mat og god drikke.
Nå er det tid å se fremover, med våkent og hevet blikk. Hvem vet – kanskje gjenoppstår Himmel & Havn på en annen kai der forholdene ligger til rette for å drive videre med hele, eller deler av konseptet. Vet du om et slikt lokale, som du tenker kunne passe til Himmel & Havn, så er det bare å ta kontakt med oss!
Vi håper på snarlig gjensyn! 😊