24/08/2025
Kjære venner og gamle kunder, etter 21 år i Kongens gate og en lang pause har vi besluttet at vi ikke skal åpne igjen. Koiwa Ramen har tatt over lokalene og de skal starte driften rundt september.
Vi takker alle som har støttet oss hele veien ❤️
Vennlig hilsen
Orient