31/05/2022
Lieve gasten, we hebben verdrietig nieuws; met pijn in ons hart hebben we besloten te stoppen met Casa.
Bijna vier jaar geleden zijn we vol enthousiasme en toewijding begonnen aan onze grote droom, in dit prachtige pandje aan de Diezerstraat. We houden van het werk, ons fantastische team, de lieve (vaste) gasten en fijne gesprekken. Maar we hebben ook voor uitdagingen gestaan, waaronder Corona. We hebben hard gewerkt, waren veerkrachtig, werden creatief en hebben onszelf keer op keer aangepast. We hebben het overleefd, staan nog overeind en het gaat hartstikke goed. Alleen na de afgelopen turbulente jaren, merken we dat we zelf toe zijn aan iets meer stabiliteit in ons leven en die kans heeft zich nu voorgedaan. Casa is ons kindje en we zijn dankbaar voor al het moois dat het ons heeft gebracht.
Hoe nu verder? We zijn op zoek naar iemand die ons mooie Casa met liefde wil doorzetten. Is dit iets voor jou? Neem dan contact met ons op.
Tot die tijd staan wij en ons team natuurlijk nog met net zoveel plezier voor jullie klaar. We willen jullie en ons fijne team bedanken voor alle mooie jaren!♥️
Liefs Amber & Sam