25/11/2020
Beste vrienden van Bij ONS Wijhe.
Bij ONS Wijhe is verkocht. We kunnen een heel verhaal opschrijven hoe, wat en waarom. Maar goed, iedereen kan zien dat horeca in deze tijden een behoorlijke uitdaging is. We willen via deze weg iedereen bedanken zowel de mensen achter de schermen die hebben geholpen alles mogelijk te maken, de verenigingen, de scholen en u als gast voor de ontzettend leuke periode in Wijhe.
We gaan het heel erg missen. Mocht u een vraag hebben stuur dan even een PB bericht.
We wensen u fijne feestdagen en een goede gezondheid toe. Hopelijk gaat in 2021 de zon voor iedereen en met name de horeca weer een beetje schijnen, zodat we het leven weer kunnen vieren.
Wellicht komen we elkaar nog eens tegen.
Team Bij ONS