31/05/2020
Bedankt, bedankt, bedankt allemaal!!!
Beste gasten, vrienden, buren, buurtbewoners en iedereen die van onze service en diensten hebben willen genieten, bedankt. Bedankt voor de bijna 5 prachtige jaren dat Brasserie Scheffers heeft gehad.
Van de verbouwing die nieuwsgierigheid wekte, de bizarre eerste dag dat er al veel mensen stonden te wachten om naar binnen te mogen. Eindeloos.veel capuccino' s, cortados, lattes. Tosti' s, pantosti' s, clubsandwiches, uitsmijters. Red velvets, appeltaart. Brand, chardonnay, pinot noir, zoete witte, pinot grigio. Buffetten, koningsdagen, barracuda, patatje stoof, T-bones, spareribs, bugers, asperges, mosselen, borrelplanken, kerstdiners. Zoveel mensen die verjaardagen bij ons hebben gevierd, maar ook mesen die hun ontvallen dierbaren hebben herdacht. Omzingesprekken, serieuze gesprekken. Spelletjes doen, live muziek. Wij hebben met zijn allen zo verschrikkelijk veel meegemaakt.
Aan al dit moois komt helaas een einde. De brasserie zal niet meer opengaan. Daarom, met veel pijn in het hart wilen wij jullie bedanken voor de mooie tijd.
Voordat jullie onze pagina zullen gaan verlaten zal er nog een mooie collage van de afgelopen 5 jaar worden gepost. Mochten we nog eens ergens in een leuke horecagelegeheid opduiken en elkaar tegenkomen, hopen we dat we met een beetje weemoed naar het verleden, het glas kunnen heffen op de toekomst.
Wij allen bedanken en groeten jullie, team Scheffers en natuurlijk Johan Scheffers.