25/02/2026
Wat een eer om Horecaondernemers van de Week te zijn 🤎⭐️
Trots op onze reis met Naovenant en Brewstino Espresso & Sandwichbar hier in Maastricht en vooral trots op wat we samen hebben opgebouwd. ❤️
Wat ooit begon als een droom, is uitgegroeid tot twee plekken waar kwaliteit, gastvrijheid en beleving centraal staan.
Dankbaar voor alle gasten die ons al jaren steunen en dagelijks binnenlopen voor koffie, lunch of een goed gesprek ☕🥪
Benieuwd naar ons verhaal?
Lees het hieronder 👇✨