16/10/2017
Wat een heerlijk weer he?!π
Vandaag staan we weer voor jullie klaar om lekkere ijsjes te scheppen!
Zowel de IJscolademan als Sam Sam zijn vandaag geopend.
Geniet van het mooie weer & tot straks!βοΈπ€π