26/01/2018
Lieve Yumi'ers, opgelet ❗❗❗❗❗
Ons filiaal in Heerlen gaat per maandag 29 januari as. definitief sluiten! Mochten jullie nog een laatste keer in Heerlen willen komen genieten van ons All In concept, reserveer dan snel nog een tafeltje! Wij verwelkomen u graag in ons restaurant! Ook willen wij jullie allemaal bedanken voor afgelopen jaren, en hopen wij u natuurlijk snel nog eens te zien in een van onze andere filialen!
Veel liefs, team Chibi Yumi Heerlen! ❤🍣🍣🍣