16/04/2026
De afgelopen 5 jaar hebben wij jullie met veel plezier verwelkomd bij Café De Bank, we willen iedereen bedanken voor alle mooie momenten die we samen hebben gedeeld. Nu wordt het tijd voor een nieuw hoofdstuk en wordt Café De Bank vanaf 3 mei overgenomen door een nieuwe eigenaar. We wensen de nieuwe eigenaar veel succes!
Graag blikken we nog een keer terug met jullie op de afgelopen 5 jaar tijdens de Hollandse avond vrijdag 1 mei!
Hopelijk tot dan!