27/05/2026
Sumpah tak menyesal buka peti ais tadi... 😭
Dari petang tadi tekak ni asyik terbayang benda yang sejuk, berkrim, tapi ada rasa masin-masin sikit. Mula-mula ingat nak biarkan je, tapi bila teringat ada simpan sebekas cheesekut dekat bahagian chiller, terus laju kaki melangkah ke dapur.
Bila suapan pertama tu masuk... pergh, nikmat dia lain macam! Tekstur biskut yang soft gila sebab dah serap segala keju premium tu betul-betul buat rasa tak cukup sebekas. Makan sambil layan scrolling telefon, sedar-sedar dah licin sampai kena kikis tepi bekas.
Korang kalau jenis yang s**a layan midnight craving benda yang berkrim dan sejuk, memang wajib ada simpan sekurang-kurangnya satu bekas dalam peti. Baru la tidur malam malam ni tersenyum sikit. Korang s**a cheesekut jenis yang ada topping nestum atau yang plain? 🤔🤔