Olios

Olios Handmade pastries | pasta | keto menu | coffee

Benda boleh buat kat rumah.Tapi apa salahnya kalo kita sediakan di Olios.Sambil minum americano.Ngafe yuk!📍Bdr seri coal...
05/08/2026

Benda boleh buat kat rumah.
Tapi apa salahnya kalo kita sediakan di Olios.
Sambil minum americano.

Ngafe yuk!
📍Bdr seri coalfields, Sg Buloh

Sapa pernah datang ke Olios masa kedai buat kat tepi rumah dulu ?Rasa cozy and homey kannnTapi benda tu salah tau!Majlis...
03/08/2026

Sapa pernah datang ke Olios masa kedai buat kat tepi rumah dulu ?
Rasa cozy and homey kannn
Tapi benda tu salah tau!
Majlis boleh datang melawat bila bila masa 🫣

Sekarang Olios dan ada di proper place dan berlesen.
Lebih nyaman dan amannn
Buka setiap hari dari 8am - 7pm
Setiap selasa tutup.
🫶🏼

Ngafe yuk!
📍Bdr seri coalfields, sungai Buloh

Shiopan kat sini saiz dia bagak juga.Tapi dengar kata ada yang tak cukup 1 sekali makan.👀Ngafe yuk!📍Bdr seri coalfields,...
02/08/2026

Shiopan kat sini saiz dia bagak juga.
Tapi dengar kata ada yang tak cukup 1 sekali makan.
👀

Ngafe yuk!
📍Bdr seri coalfields, Sungai Buloh

Weekend waktu untuk healing! Dan shiopan juga pastry Olios boleh  jadi peneman momen manis awak tu. 🥰Ngafe Yuk!📍Bdr Seri...
01/08/2026

Weekend waktu untuk healing!
Dan shiopan juga pastry Olios boleh jadi peneman momen manis awak tu.
🥰

Ngafe Yuk!
📍Bdr Seri Coalfields, Sungai Buloh

Penjual shiopan terpaling pagiTapi kalo pukul 8am tu dia belum ada..Berarti dia tengah on de way!  🛁 Ngafe yuk!📍Bdr Seri...
29/07/2026

Penjual shiopan terpaling pagi
Tapi kalo pukul 8am tu dia belum ada..
Berarti dia tengah on de way!
🛁

Ngafe yuk!
📍Bdr Seri Coalfields, Sungai Buloh.

27/07/2026

Excited!
Depan Olios akan ada mall baru.
Dengar kabar bulan Ogos ni akan dibuka.
Korang nak pergi mall ni tinggal melintas dari olios.
Nak pergi olios pun tinggal melintas dari mall ni.
😆
Akan ada banyak tempat makan makan baru, tau!
Best!!!

Ngafe yuk!
📍Bdr seri coalfields, Sg Buloh.

Olios bagian bawah tak berhenti melayan shiopan dan dine in oder.Tingkat atas kita ada AGM banyan 2 residentThank youuu ...
26/07/2026

Olios bagian bawah tak berhenti melayan shiopan dan dine in oder.
Tingkat atas kita ada AGM banyan 2 resident

Thank youuu semua 🥰

Esok Ngafe yuk!
📍Bdr Seri Coalfields, sungai buloh

Para para Chocoholic, korang kena try ini.. -  London Cake - Belgian Chocolate shiopanNgafe Yuk!📍Bdr seri coalfields, Su...
23/07/2026

Para para Chocoholic, korang kena try ini..
- London Cake
- Belgian Chocolate shiopan

Ngafe Yuk!
📍Bdr seri coalfields, Sungai Buloh

Untuk peminat Shiopan dan peminat Croissant…Ngafe yuk!📍Bdr Seri Coalfields, Sungai Buloh
22/07/2026

Untuk peminat Shiopan dan peminat Croissant…

Ngafe yuk!
📍Bdr Seri Coalfields, Sungai Buloh

Memperkenalkan owner Olios, Encik Haris atau Haris Mufidza .Orang Lambor Perak, lahir di Tampin N9, membesar di Subang J...
21/07/2026

Memperkenalkan owner Olios, Encik Haris atau Haris Mufidza .

Orang Lambor Perak, lahir di Tampin N9, membesar di Subang Jaya, berkahwin dengan orang Bali, Indonesia dan skrg menetap di Sungai Buloh.
Bukan hanya as owner, tapi ada juga siapkan order, hantar order ke meja, membuka pintu, dan menjadi cashier.
Beliau hanya ada seketul Olios je tau.. Jadi kalo ada, rasa tidak puas hati atau masalah semasa berkunjung ke premis kita, boleh terus contact 0193594748
He will be happy to assist, Ok! 👍🏽🫶🏼

Address

18, Jalan BSC 2C/1, Bandar Seri Coalfields, Sungai Buloh
Puncak Alam
47000

Opening Hours

Monday 08:00 - 20:00
Wednesday 08:00 - 20:00
Thursday 08:00 - 20:00
Friday 08:00 - 20:00
Saturday 08:00 - 20:00
Sunday 08:00 - 20:00

Telephone

+60192867269

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Olios posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Shortcuts

Share

Category