13/08/2026
malam ni special
bukan sebab ada event di stadium.
malam ni merupakan malam jumaat. malam masuknya bulan kelahiran kesayangan kita semua.
Malam ni paling special selepas beberapa minggu niaga di KKB kerana ada guest kami belanja semua meja makan tadi. Seronoknya dan bangga melihat keyakinan bersedekah.
saye pernah berkata dengan suami.. kita belum jumpa lagi orang yang datang kepada kita dan borong semua. tapi malam ni kami jumpa hamba Allah yang belanja meja yang ada.
amal tak pandang sikit atau banyak. amal sentiasa didahului dengan niat dan doa
اَللهُمَّ صَلِّ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ