Dani's Recipe by Chef Amin

Dani's Recipe by Chef Amin AlAmin EventDekoHub
Booth Event
Canopy Sewa
Props Event
0132748901

malam ni specialbukan sebab ada event di stadium.malam ni merupakan malam jumaat. malam masuknya bulan kelahiran kesayan...
13/08/2026

malam ni special
bukan sebab ada event di stadium.
malam ni merupakan malam jumaat. malam masuknya bulan kelahiran kesayangan kita semua.

Malam ni paling special selepas beberapa minggu niaga di KKB kerana ada guest kami belanja semua meja makan tadi. Seronoknya dan bangga melihat keyakinan bersedekah.

saye pernah berkata dengan suami.. kita belum jumpa lagi orang yang datang kepada kita dan borong semua. tapi malam ni kami jumpa hamba Allah yang belanja meja yang ada.

amal tak pandang sikit atau banyak. amal sentiasa didahului dengan niat dan doa

اَللهُمَّ صَلِّ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ

13/08/2026

Terima kasih semua.. semoga digandakan rezeki sahabat aminn 🤲 ❤️ jumpa esok p**a ya ☺️👍🏼
minggu ni last order 10malam

Dani’s Recipe by Chef Amin
Kg Kelapa KKB
wasap.my/60132748901/danisrecipeKKB

Ngupi ngupi.. baru teaser dah ada yang horder nak meghaser.. alhamdulillah semoga repeat aminn 🤲
13/08/2026

Ngupi ngupi.. baru teaser dah ada yang horder nak meghaser.. alhamdulillah semoga repeat aminn 🤲

13/08/2026

Kak Shida mungkin dah terbuka hati nak bagi korang ghaser ngupi ngupi by Kak Shida di Dani’s Recipe

peminat dark bold strong kite boleh geng

13/08/2026

Big Crowd Catering? kena ada team. takyah tamak. Gambar pertama depan Chef Amin nak agihkan 900pax. total 3 trucks. camp...
12/08/2026

Big Crowd Catering? kena ada team. takyah tamak. Gambar pertama depan Chef Amin nak agihkan 900pax. total 3 trucks. campur caterer khemah besar ada 2. tak sure berapa ribu manusia depan kami ni.

tapi yang dalam MiTEC paling ramai nak cater anggaran 6,000 manusia worldwide. ada yang 2,000. pahit & penat hilang bila manis datang…

“sedap makan tadi bang. terima kasih..” ada yg tegur ChefAmin sebelum beransur p**ang dari event FamilyDay Gamuda di Putrajaya 10 tahun dulu.

lagi crowd event di Klebang Melaka, Uitm Puncak Alam, Petron Familyday Tasik Titiwangsa, Puchong event Tun M, and banyak lagi jenis catering.
kalau event, masuk event utama.. kecuali MAHA. MAHA kami tak pernah join sebab kami nak jadi pengunjung heheheee

“nak bagitau kawan mana tempat makan sedap.. akak tutup jam berapa tutup hari apa..?”maksudnya makan tadi sedap ke? 😍🥰te...
12/08/2026

“nak bagitau kawan mana tempat makan sedap.. akak tutup jam berapa tutup hari apa..?”
maksudnya makan tadi sedap ke? 😍🥰
tenkiyu jemput singgah lagi ya.. ☺️🤗

12/08/2026

Sedap gilaaaa x sangkaaa
CARBONARA CHICKEN CHOP SPAGHETTI TU
sdp sgt tak cukuppp

begitulah antara yang cakap depan-depan, dah cuba Dani’s Recipe yang balik kampung kelapa KKB ni setelah merantau hampir seluruh semenanjung.. citarasa ni subjektif kan awak. saye meraikan semua 🥰🥰🥰

selain tu ada Mixed Grill, Aglio Olio Spaghetti, Lamb Grill, chicken wrap. serendah 10.00 je 🤩🫡

pape roger 🤗🥰
wasap.my/60132748901/danisrecipeKKB
open order 12tghari-10mlm
18, Kg Kelapa KKB (belah kiri)

licin gaiss ❤️ jumpa esok p**a ya ☺️👍🏼minggu ni last order 10malamDani’s Recipe by Chef AminKg Kelapa KKBwasap.my/601327...
11/08/2026

licin gaiss ❤️ jumpa esok p**a ya ☺️👍🏼
minggu ni last order 10malam

Dani’s Recipe by Chef Amin
Kg Kelapa KKB
wasap.my/60132748901/danisrecipeKKB

Address

18
Port Dickson
44000

Opening Hours

Tuesday 18:00 - 23:30
Wednesday 18:00 - 23:30
Thursday 18:00 - 23:30
Friday 18:00 - 23:30
Saturday 18:00 - 23:30

Telephone

+60132748901

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Dani's Recipe by Chef Amin posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to Dani's Recipe by Chef Amin:

Shortcuts

Share