13/08/2026
Kalau korang tengah blur tak tahu nak lepak mana area Shah Alamโฆ ๐
Jom singgah ke Tapak Urban Street Dining Shah Alam โ port lepak paling chill dengan vibe santai + makanan padu! ๐ฎ๐ฅ
Nak makan? Nak chill? Nak jumpa kawan? Semua boleh settle kat sini ๐
Banyak pilihan street food, ada tempat duduk santai, suasana malam pun hidup โจ
Memang ngam untuk lepak lama-lama sampai lupa nak balik ๐
๐ Waze je Tapak Urban Street Dining Shah Alam
๐ 6PM - 12AM
Tag member korang & ajak lepak sini sekarang! ๐