03/11/2025
Αλλη μια όμορφη σεζόν τελείωσε!!!Ευχαριστω πανό από απαλά τους συνεργάτες μου τα παιδιά μου όπως τα αποκαλώ γιατί χωρίς αυτά δεν θα μπορούσα να τα βγάλω πέρα…Το δεξί μου χέρι το κορίτσι μου …Όλους εσάς που τιμήσατε το όμορφο μαγαζάκι μου με την παρουσία σας !!!!Θα τα πούμε το Απρίλιο .Καλο χειμώνα και καλή μας ξεκούραση!!!!!