02/11/2025
Αγαπητοί μας πελάτες,
το εστιατόριό μας θα παραμείνει κλειστό για τη χειμερινή περίοδο.
Σας ευχαριστούμε θερμά για την υποστήριξη και την προτίμησή σας και σας ευχόμαστε έναν όμορφο χειμώνα και καλές γιορτές!
Ανυπομονούμε να σας ξαναδούμε τον Απρίλιο.
Liebe Gäste,
wir schließen unser Restaurant für die Winterzeit.
Wir möchten uns herzlich für eure Treue und euren Besuch bedanken und wünschen euch einen schönen Winter sowie frohe Feiertage!
Wir freuen uns, euch im April wiederzusehen.