03/01/2023
Απόψε το Plektirio Cafe τερματίζει την λειτουργία του. Ανοίξαμε το 18 με την επιθυμία να προσφέρουμε μια διαφορετικη, εναλλακτικη, πιο ανθρώπινη και αλληλέγγυα επιλογή. Μια επιλογή διαφορετική από τα συνήθη standards της πόλης μας. Αγαπηθηκαμε και στηρίχτηκαμε στην προσπάθεια μας κυρίως από τους επισκέπτες και τον τουρισμό. Αλλά όπως είναι φυσικό καμία προσπάθεια δεν μπορεί να ευδοκιμήσει χωρίς την στήριξη της κοινότητας στην οποία εδρεύει.
C est la vie, που λένε και οι Γάλλοι.
Θέλω μέσα από την καρδιά μου να ευχαριστήσω θερμά όλους αυτούς που αγκάλιασαν και στήριξαν αυτή την προσπάθεια. Αλλά και αυτούς που δεν μας έδωσαν την ευκαιρία τους ευχαριστώ, γιατί μου έδωσαν πολύτιμα μαθήματα για το μέλλον.
Ο ήλιος θα ανατείλει και αύριο. Είναι το μόνο σίγουρο.
Κλείνω με το διαχρονικό unofficial moto του Plektirio Cafe...
ΥΓΕΊΑ, ΚΑΥΛΑ, ΕΠΑΝΆΣΤΑΣΗ.
Σας ευχαριστώ.