02/03/2025
Την Πέμπτη το βράδυ το Café de Paris γέμισε από συναισθήματα και αναμνήσεις. Μια πραγματικά ξεχωριστή στιγμή που σφράγισε 11 χρόνια ζωής και δημιουργικής ενέργειας. Ήταν η τελευταία ημέρα αυτού του όμορφου χώρου που φιλοξένησε τις στιγμές μας, τις χαρές και τις συγκινήσεις μας.
Πελάτες μας αλλά και όλοι οι αγαπημένοι φίλοι μας, αυτοί που μας αγάπησαν και μας ακολούθησαν τόσα χρόνια ήταν εκεί μαζί μας, μια παρέα για να αποχαιρετιστουμε.
Η ατμόσφαιρα ήταν γεμάτη από αγάπη και νοσταλγία καθώς χορεύαμε και τραγουδούσαμε.
Το Café de Paris μπορεί να έκλεισε, αλλά η καρδιά μας συνεχίζει να χτυπά με τις αναμνήσεις που μας άφησε. Ευχαριστούμε όλους όσοι αποτέλεσαν μέρος αυτού του αξέχαστου ταξιδιού.