05/02/2014
No vihdoin ollaan päästy talven korvaan kiinni tänäkin vuonna! Kahvila on saanut taas pienen kasvojen kohotuksen, kun uusimme myyntitiskin ja asensimme sisävalomainoksen. Näyttää varsin kivalta. - Täytyy yrittää ottaa kuva komistuksesta joku päivä.