20/05/2020
KIITOS ❤️
On tullut aika sanoa sydämestämme KIITOS kaikille teille ihanille asiakkaillemme ja yhteistyökumppaneillemme, jotka mahdollistitte Widamin olemassaolon. Ilman teitä ei olisi ollut meitä ❤️
Kahvilatoimintamme loppuu, m***a tulevaisuus voi tuoda uusia tuulia. Voimme ehkä törmätä vielä joskus ❤️ Mikäli jokin asia jäi askarruttamaan, voitte ottaa yhteyttä yrittäjään Mimi Alatalo puh. 0400660715
Mukavaa alkavaa kesää jokaiselle, pysykäähän terveinä ❤️