31/12/2025
OHI ON!
Kahdeksantoista ja puoli vuotta!
KIITOS!
Erityisesti rakkaalle perheelle, joka on ollut vahvasti mukana kaikki nämä vuodet. Myös pikkuisille, jotka ehtivät tutustua mummun työpaikkaan ja asiakkaisiin.
KIITOS!
Asiakkaille, erityisesti niille vakituisille, joista on tullut ystäviä, (höpöttelykavereita), muuten "yksinäiseen" työhön. Ainakin Esa, Seppo ja Tero!
KIITOS!
Monille työntekijöille vuosien varrella, joiden avulla selvitty monista pienistä ja suuristakin haasteista.
Erityisesti Aku, joka on edelleen tärkeä ja hyvä ystävä meidän perheelle.
M***A
En halua kiittää!
Kateellisia, valehtelijoita ja varkaita, joita niitäkin näihin vuosiin valitettavasti mahtuu!
HYVÄÄ UUTTA VUOTTA 2026!
Ja itse kohti uusia haasteita.
Eija ja koko Wallinin sakki