16/12/2021
Hei,
anteeksi kun minusta ei ole mitään kuulunut.
M***a minulla on nyt maailman suurin suru ja se on musertanut täysin.
En tiedä mitä olisin kirjoittanut,enkä tiedä vieläkään.
M***a yritän jotain,koska tämäkin on minua painanut...
Kivenlukossa alkaa putkiremontti,enkä voisikaan jo siitä johtuen palata töihin.
Minä yritän nyt selviytyä päivä kerrallaan ja kiitän teitä kaikkia kaikesta.
Minulla on mahdollisuus palata jatkamaan Kahvilan pitoa,kunhan putkiremontti on ohi.
M***a siihen menee aikaa ja tällä hetkellä en tiedä mistään vielä mitään...
Toivottavasti jotkut näkee tämän sekavan kirjeen ja että saatte vähän selvyyttä asioihin.Enempää en osaa enkä halua täällä somessa näitä asioita puida.
Iso iso kiitos kaikesta teille ja rauhallista Joulua,
Rakkaudella Minna