Kahvila Kanelipulla

Kahvila Kanelipulla Kahvila Kanelipulla sijaitsee Espoon Kivenlahdessa. Tervetuloa maistamaan maailman parhaita itseteht

16/12/2021

Hei,
anteeksi kun minusta ei ole mitään kuulunut.
M***a minulla on nyt maailman suurin suru ja se on musertanut täysin.
En tiedä mitä olisin kirjoittanut,enkä tiedä vieläkään.
M***a yritän jotain,koska tämäkin on minua painanut...
Kivenlukossa alkaa putkiremontti,enkä voisikaan jo siitä johtuen palata töihin.
Minä yritän nyt selviytyä päivä kerrallaan ja kiitän teitä kaikkia kaikesta.
Minulla on mahdollisuus palata jatkamaan Kahvilan pitoa,kunhan putkiremontti on ohi.
M***a siihen menee aikaa ja tällä hetkellä en tiedä mistään vielä mitään...
Toivottavasti jotkut näkee tämän sekavan kirjeen ja että saatte vähän selvyyttä asioihin.Enempää en osaa enkä halua täällä somessa näitä asioita puida.

Iso iso kiitos kaikesta teille ja rauhallista Joulua,
Rakkaudella Minna

04/08/2021

Hei teille kaikille❣️
En voikkaan tulla maanantaina töihin,koska rakas ❤️ äitini joutui isoon hätäleikkaukseen ja on siis sairaalassa kysillä.Teho-osaston jälkeen nyt siirtetty normaalille osastolle❤️Joten palaan takaisin sinne,koska hän ja isäni tarvitsee nyt minua.Ja minä heitä.
Palaan kyllä,mutta en vielä tiedä milloin...
Kiitos teille ja voittehan hyvin❣️

27/06/2021

Hei ystäväni mun❣️
Nythän on niin,että olen keskiviikkoon asti töissä,saan ystävältäni kyydin torstai aamuna.Joten lähden maaseutuja katselemaan🤗.Toivottavasti kesä jatkuu ja kaikki saadaan nauttia siitä tarpeeksi☀️Kiitos kun olette💕 Töihin palaan 9.8 maanantaina❤️
Ihania kesäviikkoja kaikille!
Ma nakkikeittoa
Ti tonnikalarisottoa
Ke jauhelihakeittoa

21/06/2021

Lämmintä ja aurinkoista huomenta☀️
Saattaa tulla kuuma viikko,nautitaan siitä, varsinkin lomalaiset ja me muut sitten työn jälkeen👍
Ja Mittumaariakin juhlitaan!
Ma makaroonilaatikko
Ti seikeittoa
Ke broilerwokkia
To hernari ja pannari
Pe Ihanaa juhannusta!

13/06/2021

Hei teille❣️
Velvollisuudet hoidettu👍Nyt voi sitten rentoutua ennen huomisia hommeleita.
Kiitos kaikille viime viikosta,oli mukavaa😚
Eli kiva nähdä huomenna💞
Ma lohikeittoa
Ti makkarakastiketta
Ke kaalijauhelihakeittoa
To hernaria&pannaria
Pe kanakookoskeittoa

06/06/2021

Sunnuntai-iltaa!
Saattaa olla monellakin tänään jännittävä sellainen👍
Jos meinaatte torille mennä,niin muistakaa turvavälit ja maskit😄Suosittelen siis kotona kiljahtelua ja tanssahtelua mieluummin,kuten arvasittekin😚...
Huomenna näemme❣️
Ma jauhelihakiusaus
Ti siskonmakkarakeitto
Ke tonnikalarisotto
To hernari&pannari
Pe broilerkeitto

31/05/2021

Huomenta ystävät❣️
Mukavaa ja aurinkoista☀️ tulevaa viikkoa kaikille.
Ma spagetti bolognese
Ti nakkikeittoa
Ke kanaviillokkia
To hernaria ja pannaria👍(joka on aina hittituote😀)
Pe seikeittoa
Näkemisiin🌻

24/05/2021

Huomenta☀️
Mahtava lintukuoro saatteli minua bussiin❣️
On huomattavan paljon mukavampi herätä kukonlaulunaikaan näin kesällä kuin talvella😊
Tulkaa käymään🤗
Ma makkarakeittoa
Ti kaalilaatikkoa
Ke kanakookoskeittoa
To hernari ja pannari
Pe tonnikalapurjoperunavuokaa
😙

16/05/2021

Heippis!
Ilta kulkee nopeaan ja tuumailin jo nukkumaan menoa hissukseen😊Ja muistin onneksi ruokalistan puutteen😄Joten tässä semmoinen:
Ma makkarakastiketta
Ti lohikeittoa
Ke broilerkeittoa
To hernaria ja pannaria
Pe jauhelihapihvit
Huomiseen❣️

09/05/2021

Ihanaa Äitienpäivää kaikki äidit🌹🌻💐
Omalle rakkaalle äidille lähetetty kukkakimppu
oli mennyt perille❤️
Ja kaikille muillekkin mukavaa sunnuntaita😙
Ensi viikko onkin lyhyt ja ruokalista seuraavanlainen:
Ma spagetti bolognese
Ti siskonmakkarakeitto
Ke seikeitto
To suljettu
Pe suljettu
Tervetuloa❣️

03/05/2021

Maanantaiaamua ystävät!
Jos joku ei saanut vappuna tarpeeksi munkkeja,niitä voi tulla tänäänkin syömään meille😙Treenasin niiden tekoa tehokkaasti perjantaina😁
Ruokalista on seuraavanlainen
Ma nakkikeittoa
Ti makaronilaatikkoa
Ke kanakookoskeittoa
To hernaria ja pannaria
Pe tonnikalarisottoa
Lämpimästi tervetuloa❣️

25/04/2021

Heipparallaa❣️
Viime viikko meni kivasti,kiitos😙Joskin huomasin pientä fyysistä väsymystä kotiin päästyäni😄
Huomenna jatketaan🌹
Ma lohikeitto
Ti makkarastoganoff
Ke kaalijauhelihakeitto
To hernari ja pannari
Pe broilerwokki
Ja jos joku vielä haluaa perjantaiksi munkkeja😋,laittakaa viestiä meseen tai Kanelipullan nroon🎈🎈

Osoite

Merivalkama 1
Espoo
02320

Hälytykset

Tiedä ensimmäisenä ja anna meille oikeus lähettää sinulle sähköpostitse uutisia ja promootioita Kahvila Kanelipulla :ltä. Sähköpostiosoitettasi ei käytetä muihin tarkoituksiin, ja voit perua milloin tahansa.

Ota Yhteyttä Yritys

Lähetä viesti Kahvila Kanelipulla :lle:

Jaa

Kategoria