10/11/2025
ESTIMATS I ESTIMADES,
Tenim una notícia per donar-vos. Potser alguns ja us n’heu assabentat, i a d’altres us agafarà per sorpresa…
La història, és que per motius personals de cadascuna de nosaltres, el Vuit8cinc tanca les seves portes.
No penseu que no ens ha costat pendre aquesta decisió, ha set un moment trist i dur d’entendre i assumir, però ara, desprès de molts nervis, plors i neguits, ha arribat el dia.
Aquesta setmana és l’última que hi som, així que el divendres dia 14, a partir de les 18h, volem fer el comiat amb tots aquells i aquelles que pogueu venir.
Esteu convidats a buidar neveres, de menjar i com no de… Birra!!
No volem marxar, sense donar-vos mil gràcies a tots!!
Gràcies als nostres amics, que ens han donat suport des de l’inici, que ens han ajudat en tot allò que hem necessitat, muntant autèntics comandos si ha calgut! gràcies infinites
A tots els clients que heu cregut i confiat en nosaltres des del primer dia, i a aquells que us heu anat sumant al nostre projecte, bé perquè sou amants de la cervesa artesana, bé perquè us hi heu aficionat al coneixe’ns, o perquè us ha cridat l’atenció la nostra cuina, tant amb els menús del migdia, com amb els entrepans, burguers i els platillos per picar al vespre. Molts de vosaltres us heu convertit en amics!! Gràcies, gràcies, gràcies!
A tots els que heu treballat amb nosaltres i ens heu ajudat des de dins. L’Helena, al començament, la Nurieta, en Marc, la Julià, l’Anna, la Hafi, la Kari, i a tots els esporàdics. Hem tingut molta sort de vosaltres!!
Gràcies per ajudar-nos sempre a les xarxes. No n’aprendrem mai!
I unes gràcies molt especials a tots els cervesers i cerveseres. Ha set brutal gaudir de la vostra feina des de dintre, empapar-nos dels vostres coneixements, créixer amb vosaltres i gaudir de la vostra alquímia, d’una manera tant fantàstica. Ha estat un plaer formar part dels projectes comuns, ens enduem molts bons records, i la certesa d’haver conegut a grans persones.
Marxem amb un garbuix de sentiments, però orgulloses d’haver estat aquí, i de tot allò que s’ha generat al Vuit8cinc.
Gràcies a tothom de tot cor! ♥️♥️
Salut i birra!! 🍻🍻