30/03/2026
Us informem que a partir d’aquesta setmana el Lola de Tarragona tanca les seves portes.
Volem donar les gràcies a totes les persones que han passat pel restaurant i l’han fet créixer amb nosaltres.
Us seguirem rebent i cuidant a Altafulla, amb la mateixa passió de sempre.
Fins aviat!