22/05/2026
Avui ens acomiadem de l’Ema!
Durant aquest temps ha estat formant part de l’equip del Restaurant El G*t, ajudant-nos al bufet, a fer entrepans, servint i compartint el dia a dia amb tots nosaltres.
Ha estat una gran treballadora i, sobretot, una gran persona. 🫶
Per a nosaltres ha estat una experiència molt enriquidora compartir aquesta etapa amb ella, i estem molt contents de veure com ara comença una nova aventura.
🇮🇹L’Ema se’n va a Pàdua durant dos mesos per continuar creixent professionalment i posar en pràctica tot el que ha après aquí, gràcies al projecte ALMA de .alba
Et desitgem moltíssima sort en aquesta nova etapa! Estem segurs que anirà genial i que gaudiràs molt d’aquesta experiència!
T’esperarem amb els braços oberts, Ema! ✨