27/05/2026
Aquesta setmana al Rice Restaurant Sabadell us portem un arròs que és pura profunditat i caràcter: arròs d'albergínia fumada amb torreznos de Soria i tòfona d'estiu. 🔥
L'albergínia fumada aporta una cremositat terrenal i un aroma que impregna cada gra amb una intensitat suau i envoltant. Els torreznos de Soria hi posen la gràcia: cruixents, daurats, amb tota la potència d'un producte de terra endins que contrasta a la perfecció amb la dolçor vegetal del plat. I la tòfona d'estiu ho corona tot amb la seva elegància discreta, perfumada i inconfusible, que eleva l'arròs a un nivell completament diferent.
Un arròs d'arrel, golut i ple de matisos… dels que t'atrapen des de la primera cullerada fins a l'última.
Ideal per als qui busquen sabors amb personalitat i amb una connexió profunda amb el producte de la terra, però sempre amb el respecte per la cuina feta amb cura de sempre.
Vine a gaudir-ne en format individual o per compartir… perquè els millors arrossos sempre es disfruten millor en bona companyia.
Rice Restaurant Sabadell
Raval de Dins, 12
📲 Reserva per WhatsApp al 937481367 o truca 📞 (en horari d'obertura)
ricesbd